به گزارش پارس نیوز، 

بطور کلی مواردی که ممکن است برای یخچال شما رخ دهد بدین شرح است:

عمده ترین مشکلی که در یخچال فریزر رخ می دهد بدین صورت بوده که قسمت فریزر در یخچال فریزر خنک است اما یخچال گرم شده که این بر حسب مدل متفاوت بوده و در برخی موارد قسمتی از فریزر گرم و قسمتی دیگر خنک است، در هرکدام از این حالات میبایست سیستم دیفراست (برفک ابکن) یخچال مورد بررسی قرار بگیرد.

عمده ترین مشکلی که معمولا در ساید بای ساید رخ میدهد، مشکل در روند یخسازی میباشد که در این حالت یخچال قادر به تولید یخ نخواهد بود. دستگاه یخساز تابع دما میباشد. در صورتی که به هر دلیل دمای ساید بای ساید مطلوب نباشد،دستگاه یخساز قادر به یخسازی نخواهد بود. بروز مشکل در روند آبرسانی به یخساز و خرابی سیلندر دستگاه یخساز ساید نیز به مراتب دیده شده است.

خرابی در فن اپراتور نیز گاها مشاهده شده که می تواند از علل خنک نکردن یخچال باشد.

عیب یابی یخچال  میبایست توسط تعمیر کار یخچال تحت نظارت نمایندگی مجاز انجام گیرد. در هنگام بروز مشکل در یخچال فریزر  یا ساید بای ساید هر کدام از برندهای جنرال الکتریک، مابه، ویرپول، فریجیدر، ال جی، سامسونگ، دوو، بوش و یا زیمنس با نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی نوین از طریق ارسال پیام از طریق سایت یا تماس با هریک از شماره تلفن های شعب نمایندگی تعمیرات یخچال نوین در سرتاسر تهران حاصل فرمایید.

جهت مشاهده شماره تلفن ها یا تماس از طریق سایت اینجا را کلیک کنید. چنانچه مایل به مشاهده مطالب مرتبط بیشتر در رابطه با یخچال هستید می‌توانید به سایت نمایندگی تعمیرات یخچال نوین به نشانی: https://novinrepairs24.com/ مراجعه فرمایید.