به گزارش پارس نیوز، شیردل نوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  بعد از چند روز جستجوی شبانه‌روزی توسط پرسنل مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران، نیروهای محیط زیست، آتش‌نشانی و شهرداری، امروز موفق به زنده‌گیری گرگ فرار کرده از مرکز حیات وحش شدیم.

وی ادامه داد: با بر اساس اطلاعات دریافتی از شهروندان، این گرگ در محدوده کلاک ردگیری شد. با شناسایی مسیرهای تردد این حیوان و تله‌گذاری، بلاخره موفق شدیم با شلیک دارت بیهوشی آن را زنده گیری کنیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه حال این گرگ خوب است و شب گذشته را در مرکز حیات وحش پارک چمران سپری و امروز به پارک پردیسان تهران انتقال داده می‌شود. با تلاش تمامی همکاران به ویژه ماموران محیط زیست توانستیم بدون هیچ آسیبی این گرگ را زنده گیری کنیم و شهروندان را از نگرانی در بیاوریم.

پیش از این مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران کرج با اشاره به فرار یک گرگ از این مرکز گفته، این گرگ برای شهروندان خطرناک نیست.

شیردل نوری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه گرگ فرار کرده از این مرکز خطری برای شهروندان ندارد، اظهار کرد: این گرگ از زمانی که دو سه هفته بیشتر نداشت به دلیل بیماری به این مرکز منتقل شده و مدت‌ها تحت درمان بود.

وی ادامه داد: گرگ مذکور اهلی است و خطری برای شهروندان ندارد. این گرگ از یک سال پیش در این مرکز نگهداری می‌شد و به زندگی با انسان‌ها عادت کرده است.

نوری با اشاره به دلیل فرار این گرگ گفت: این گرگ از صدای ماشین سنگینی که در محوطه این مرکز در حال تردد بود ترسیده و فرار کرده است.