به گزارش پارس نیوز، 

 از روابط عمومی بیمارستان بوعلی، منوچهر امیر‌فیروزکوهی درباره رسیدگی به وضعیت دانشجویان سانحه‌دیده واحد علوم تحقیقات از رسیدگی ۲۴ ساعته به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

وی ادامه داد: با دستور رسمی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دقایق اولیه بروز حادثه تا کنون تیم بیمارستان بوعلی به سرپرستی وی به همراه مدیر کل حراست و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و واحد علوم تحقیقات در بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) مستقر بودند و به بیماران و همراهان خدمت‌رسانی می‌کنند.

نماینده رسمی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون ۱۰ بیمار از ۱۶ بیمار مصدوم حادثه اتوبوس واحد علوم و تحقیقات ترخیص شده‌اند و وضعیت عمومی ۶ مصدوم دیگر نیز رو به بهبودی است که انشاالله در هفته جاری ترخیص می‌شوند.

وی افزود: از ساعات اولیه این حادثه تاکنون رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مکرر در این مرکز درمانی حضور به هم رسانده و از نزدیک در روند خدمت رسانی به این عزیزان قرار گرفتند.

فیروزکوهی بیان کرد: از کارکنان خدوم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و همچنین پرسنل و پزشکان بیمارستان بوعلی و واحد حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در این مدت به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور داشتند سپاسگزارم و از خداوند بزرگ برای این عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون خواستارم.