به گزارش پارس ، سید نظام الدین موسوی در گفتگو با مهر ضمن اشاره به مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها که امروز ۲۴ خرداد در حال برگزاری است، گفت: یکی از بسترسازان خلق حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران رسانه ها هستند و به جرات می توان ادعا کرد که قاطبه رسانه های کشور در عین گرایش به سلایق مختلف سیاسی، با فعالیت گسترده و قانونمند خود سهم قابل اعتنایی در بسترسازی حماسه انتخابات ۲۴ داشته و دارند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل حجم گسترده فعالیت رسانه ها در هفته های اخیر، احتمال خطا و قصور و تقصیر از سوی آنها وجود دارد، گفت: حرکت ارزشمند رسانه های کشور در بسترسازی برای رقابت آرام و قانونی کاندیداها و نیز مشارکت پرشور مردم در انتخابات با خطاهای احتمالی قابل قیاس نیست و از مسئولین محترم انتظار می رود سماحت و تحمل بیشتری در قبال رسانه ها داشته باشند.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان با ابراز تاسف از فیلتر شدن سایت فردا که یکی از پایگاه های خبری فعال ارزشی و متعهد به انقلاب و نظام است، افزود: پایگاه خبری فردا منتسب به یکی از مطرح ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است و جلوگیری از فعالیت های آن در روز انتخابات، به مصلحت کشور و در شان حماسه سیاسی ملت نیست.

موسوی با اشاره به این که راه های مناسبت تری برای برخورد با تخلفات احتمالی رسانه ها وجود دارد، تصریح کرد: هیچ کس مخالف اعمال نظارت دستگاه های مسئول بر رسانه ها نیست اما برخوردهای صورت گرفته باید متناسب با خطاها و تخلفات صورت گرفته باشد.

وی در پایان از مسئولین مربوطه درخواست کرد تا متناسب با شرایط و فضای مطلوب سیاسی کشور و حماسه بزرگ ملت در انتخابات امروز، نسبت به رفع فیلتر سریع پایگاه خبری فردا اقدام کنند.