به گزارش پارس نیوز، سرهنگ حمیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام خبر بازداشت سارق طلا درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 13:10 مورخ 28 آذر 97 خبری مبنی بر بازداشت یک سارق در یک مغازه واقع در یافت‌آباد به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد به محل اعلام خبر اعزام شدند.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد مردی 34 ساله توسط کسبه بازداشت شده است؛ ماجرا از این قرار بود که سارق حین ورود به مغازه فروش پوشاک بچه، در فرصتی مناسب پس از سرقت کیف فروشنده (یک خانم) از محل متواری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: این مغازه مجهز به دوربین مداربسته بود اما سارق متوجه دوربین مداربسته نشده بود که پس از حضور مأموران، اقدامات اولیه برای شناسایی و بازداشت سارق در دستور کار قرار گرفت.

موسوی افزود: سارق پس از سرقت، چهار النگو طلا را از داخل کیف برداشته و طلاها را بدون فاکتور به طلافروشی در یافت‌آباد فروخته بود، وی سه ساعت پس از سرقت، مجدداً به فروشگاه پوشاک بازگشته که این بار با داد و فریاد صاحب مغازه و توسط کسبه به دام افتاد.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد با اشاره به بازداشت طلافروشی که اقدام به خرید طلاهای بدون فاکتور کرده بود، گفت: سارق طلا درباره علت بازگشت خود به محل جرم عنوان کرد که قصد داشته یک لباس بچه را پس از دزدیدن کیف سرقت کند که این بار در اجرای سرقت ناکام ماند.