به گزارش پارس نیوز، 

سردار "احمد علی گودرزی" اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت عابر بانک از افراد سالخورده در جلوی بانک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اظهارات اولیه از مال باختگان مطلع شدند فردی به بهانه کمک کردن در انجام عملیات بانکی و پس از جلب اعتماد آنها، در یک لحظه کارت عابر بانک آن‌ها را سرقت و اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن‌ها می‌کرده است.

سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، موفق شدند سارق که در حال سرقت از یک فرد سالخورده بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم تعدادی کارت‌های عابر بانک متعلق به سایر افراد از وی کشف شد، عنوان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۰ فقره سرقت عابر بانک اقرار کرد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه سارق تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد: در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز مراقب اطراف خود باشید و اعتماد بی مورد به افراد غریبه برای انجام عملیات‌های بانکی، زمینه اصلی وقوع بسیاری از جرایم مرتبط با سرقت و کلاهبرداری را ایجاد می‌کند.