به گزارش پارس نیوز، 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در غرب، شمال غرب، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و همچنین سواحل دریای خزر بارش باران رخ می دهد که بارش در مناطق گرمسیر همراه با رعد و برق و در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل بارش برف خواهد بود.

احد وظیفه افزود: این سامانه اوایل روز چهارشنبه شمال شرق کشور خارج خواهد شد و در این روز در اغلب مناطق کشور جو به نسبت پایدار بوده که می تواند با توجه به انباشت آلاینده ها تا حدی موجب کاهش کیفیت هوا از شهرهای صنعتی به ویژه در روز پنج شنبه شود.

او ادامه داد: امروز تا بعد از ظهر بیشینه بارش در استان های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گلستان، دامنه های البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان خواهد بود که با توجه به بارش برف و مه گرفتگی می تواند موجب اختلال در تردد جاده های کوهستانی و مرتفع شمال شرق و البرز شود.

وظیفه یادآور شد: روز پنج شنبه سامانه بارشی دیگری از سمت غرب وارد کشور می شود که به تدریج شمال غرب، غرب، استان های البرز، قزوین، تهران، مرکزی، قم و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را نیز در بر می گیرد.

هوای تهران امروز ابری، همراه با بارش باران، در بعد از ظهر کاهش ابر و وزش باد، گاهی همراه با باد شدید پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به تدریج ۸ و ۲ درجه سانتیگراد اعلام شده است.