به گزارش پارس به نقل از فارس، رئیس سازمان صدا و سیما در بازدید امروز خود از معاونت صدا از دست اندرکاران تولید و پخش برنامه های انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رادیو قدردانی کرد.

ضرغامی با تأکید بر اینکه امسال یکی از کم هزینه ترین و پرشورترین انتخابات را خواهیم داشت، گفت: در این دوره از انتخابات صداوسیما با برنامه ریزی مطلوب توانست فضای خوب و اثرگذاری برای همه نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کند به نحوی که آنها از هزینه های اضافی برای تبلیغات به دیگر شیوه ها بی نیاز شدند.

رئیس رسانه ملی افزود: این اقدام صداوسیما مورد توجه مردم نیز قرار گرفت به نحوی که بر اساس نظرسنجی های انجام شده فقط مناظره های تلویزیونی رسانه ملی که از رادیو هم پخش می شد ۵/۷۳ درصد مخاطب داشت که از این تعداد ۷/۷۴ درصد آنها بعد از دیدن مناظره ها نامزد مورد نظرشان را انتخاب کرده اند.

مهندس ضرغامی با اشاره به سیاست بی طرفی رسانه ملی و فراهم کردن فرصت عادلانه برای همه نامزدها گفت: در نظرسنجی ملی دیگری که از مراکز استان ها، شهرستان ها و روستاها صورت گرفت ۱/۸۵ درصد مخاطبان اعلام کردند صدا و سیما در ارائه برنامه انتخاباتی کاملاً بی طرف بوده است.

وی تصریح کرد: این اعتماد سرمایه بزرگی برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که با تلاش متعهدانه همکاران رسانه ملی در همه بخش ها به دست آمده است.