به گزارش پارس نیوز، 

سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در یکی از محورهای کوهستانی با 2 دستگاه تویوتا لندکروز در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنها درگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس، 2 تن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و 2 نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

سردار طاهری عنوان کرد: ماموران پلیس در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از 2 خودروی متعلق به اعضاء این باند، 3 تن و 373 کیلو و560گرم تریاک ، 373 کیلو و 920 گرم مرفین، 196 کیلو و 140 گرم حشیش، 44 کیلو و 870 گرم هروئین، 23 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش مجهز به سیستم نارنجک انداز به همراه 4 گلوله نارنجک، سه تیغه خشاب و 18 تیر جنگی کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.