به گزارش پارس نیوز، علی پیرحسینلو در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از امروز برای خودروهایی که بابت تردد در محدوده طرح ترافیک بدهکارند پیامک‌هایی به منظور پرداخت اقساط فصلی ارسال می‌شود،اظهارکرد: این پیامک‌ها به تفکیک فصل برای ترددکنندگان غیرمجاز در محدوده طرح ترافیک ارسال شده است که علاوه بر میزان بدهی، شناسه قبض و پرداخت هم در آن‌ها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این پیامک‌ها برای کسانی که در سایت «تهران من» ثبت نام کرده و کسانی که در این سایت ثبت نام نکرده‌ اما در محدوده طرح ترافیک تردد کرده‌اند، ارسال می‌شود، گفت: ما معتقدیم تا جایی که ممکن است باید کاری کنیم که مردم جریمه نشوند و به رفتار قانونی، پرداخت به‌موقع عوارض و تردد مجاز تشویق شوند.

مشاور معاون شهردار تهران بیان اینکه شهروندان می‌توانند به سه شیوه بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک خود را پرداخت کنند،اظهارکرد: در شیوه اول، افراد می‌توانند با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت که در این پیامک‌ها آمده از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، بدهی خود را پرداخت کنند.
 
پیرحسینلو ادامه داد: در شیوه دوم، افراد می‌توانند پس از ثبت‌نام با ورود به سایت «تهران من» و کلیک روی گزینه لیست ترددها در مقابل مشخصات خودرو، با کلیک روی گزینه آبی‌رنگ بدهی خود را پرداخت کنند.

وی گفت: همچنین در شیوه سوم، افراد می‌توانند بدون نیاز به اخذ نام کاربری و رمز عبور در صفحه اول سایت «تهران من» روی گزینه پرداخت بدهی - که اخیرا فعال شده است - کلیک کنند و با وارد کردن شماره پلاک خودرو، مبلغ بدهی خود را ببینند و همانجا پرداخت کنند.