به گزارش پارس به نقل از خراسان، متهم این پرونده جنایی در حالی که دستبندهای فلزی قانون بر دستانش خودنمایی می کرد صبح روز گذشته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل ارتکاب قتل هدایت شد تا در حضور مقام قضایی، چگونگی وقوع جنایت خود را تشریح کند. وقتی خودرو حامل قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس آگاهی در نزدیکی روستای برج آباد توقف کرد، متهم کنار گودالی که جسد را داخل آن به آتش کشیده بود ایستاد و در مقابل دوربین قوه قضاییه به تشریح ماجرای جنایت پرداخت.

او پس از معرفی خود گفت: دختر یکی از بستگانم را به عقد پسرم درآوردم اما مدتی بعد آن ها با یکدیگر دچار اختلافات شدید خانوادگی شدند تا جایی که دیگر ادامه زندگی برایشان فایده ای نداشت و به همین دلیل هم از یکدیگر جدا شدند پدرشوهر ۵۳ ساله افزود: اما پس از ماجرای طلاق، عروسم کارهایی انجام می داد که من زجر می کشیدم او می خواست ما را تحقیر کند. دیگر طاقتم تمام شده بود و نمی توانستم برخی از کارهای او را تحمل کنم! تا این که نقشه کشتن او را کشیدم و یک روز تصمیم به قتل گرفتم. روز حادثه مقداری بنزین داخل یک بطری ریختم و آن را داخل خودرو گذاشتم و عروسم را نیز به بهانه دیدن فرزندش سوار خودرو کردم و ابتدا به سمت میدان مهدی آباد در منطقه مهرآباد رفتم تا جای مناسبی را برای کشتن او پیدا کنم. از آن جا هم وارد کمربندی تازه احداث شده در شمال مشهد شدم تا این که به نزدیکی روستای برج آباد رسیدیم و در جای خلوتی به بهانه استراحت خودرو را متوقف کردم.

وی ادامه داد: وقتی عروسم کنارم نشسته بود در یک لحظه تصمیم خودم را عملی کردم ابتدا با مشت ضربه ای به سرش کوبیدم که او بی هوش روی زمین افتاد متهم در حالی که به گودال بزرگی در همان منطقه اشاره می کرد افزود: سپس پیکرش را به داخل گودال انداختم و با سنگ چند ضربه به سرش زدم وقتی فهمیدم که دیگر جان داده است بطری حاوی بنزین را از داخل خودرو برداشتم و جسد عروسم را به آتش کشیدم بعد از آ ن هم به منزلم رفتم. گزارش خراسان حاکی است: در ابتدای بازسازی صحنه جنایت که سرگرد محمدی (رئیس دایره قتل آگاهی) نیز حضور داشت، کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی را تشریح کرد و چگونگی دستگیری متهم این پرونده را توضیح داد. پس از اعترافات صریح متهم، قاضی موحدی راد پایان بازسازی صحنه قتل را اعلام کرد و متهم با صدور دستور بازداشت موقت روانه زندان شد تا به زودی پای میز محاکمه بنشیند.

سابقه خبر- بیست و هشتم اردیبهشت ماه گذشته جسد سوخته زن جوانی که حدود ۲۵ تا ۳۰ سال داشت داخل گودالی در نزدیکی روستای برج آباد مشهد کشف شد و بدین ترتیب تحقیقات کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات ویژه قاضی موحدی راد برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز شد. کارآگاهان که با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) عملیات پلیسی خود را آغاز کرده بودند، با انجام یکسری فعالیت های اطلاعاتی، پدرشوهر مقتول را به عنوان مظنون دستگیر کردند. مظنون این پرونده در بازجویی های فنی به قتل عروسش اعتراف کرد و بدین ترتیب او ساعت ۶ صبح روز گذشته نیز در محل ارتکاب جرم به تشریح چگونگی ماجرا پرداخت.