به گزارش پارس نیوز، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش حمید باقری‌درمنی در دیوانعالی کشور و اینکه برخی از تأیید حکم اعدام وی در این مرجع قضایی گفته‌اند اظهار کرد: خیر چنین ادعایی صحت ندارد. بنده صبح امروز در دیوانعالی بودم و هنوز درباره این پرونده اعلام‌نظر نشده است؛ هرچند به بنده شعبه رسیدگی‌کننده به این پرونده را معرفی نمی‌کنند.

علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه صدور این حکم را غیرقانونی می‌دانیم گفت: این پرونده ربطی به ماجرای استجازه از رهبری و پرونده‌های اقتصادی اخیر ندارد؛ ماجرا حتی مربوط به قبل از قانون جدید مجازات اسلامی در سال 92 است و صدور حکم براساس این قانون غیر قانونی است.

وی درباره رایزنی‌ها با شاکیان پرونده باقری‌درمنی برای اخذ رضایت گفت: بنده با مسئولان شرکت نفت‌جی چند جلسه داشته‌ام و آنها هیچ پیش‌شرط خاصی جز پرداخت مطالبات‌شان ندارند و می‌گویند در صورت دریافت کامل طلب‌شان، رضایت می‌دهند. پالایشگاه، 80 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده و ما هم قبول داریم. املاک و اموال دیگری هم معرفی کرده‌ایم که کارشناسی شود و پس از فروش یا واگذاری، مطالبات این شرکت کامل پرداخت شود.