به گزارش پارس نیوز، الهام فخاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با انتصابات شهرداری تهران گفت: متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی شب گذشته انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است، در حالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه بر آن، این فرد انتخاب شده به عنوان سرپرست هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این سازمان، اساسنامه آن صراحت دارد که مسئولیت سازمان باید با کسی باشد که یا  از کارکنان رسمی شهرداری است و یا ٨ سال سابقه قرارداد با شهرداری داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به ابهام درمورد شرایط و عدم رعایت ضوابط قانونی معاون اجتماعی شهردار نباید چنین تغییری را در حوزه کاری خود اعمال کند.

فخاری با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که بر اساس آن آقای افشانی تا روز گذشته ۲۶ آبان اجازه امضاء داشته، تصریح کرد: علاوه بر تمامی این موارد حکم مذکور ساعت ١١شب ابلاغ شده و باید تا پایان وقت اداری ۲۶ آبان ماه حکم ابلاغ می‌شد که بر این اساس خارج از وقت اداری ابلاغ شده است.