به گزارش پارس ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با فارس گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای شهر و افزایش حجم تبلیغات در این روزها طرح های ویژه ترافیکی در کنار محل های برگزاری جلسات مختلفی که توسط کاندیداها و طرفدارانشان برگزار می شود توسط پلیس راهور انجام می شود.

وی در ادامه گفت: در روز پنج شنبه و جمعه پلیس راهور به صورت صد در صد آماده باش از ساعت ۶ صبح جمعه طرح ویژه ترافیکی در کنار تمامی صندوق های اخذ رأی، وزارت کشور و فرمانداری تهران به مرحله اجرا درخواهد آورد و تا پایان شمارش آراء پلیس آمادگی دارد که خدمات ترافیکی را در این خصوص ارائه کند.

سردار رحیمی در ادامه گفت: از تمام کاندیداهایی که مراسم های مختلفی دارند می خواهیم هماهنگی های لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ داشته باشند تا خدمات ترافیکی به آنها برای مراسماتشان ارائه شود.

وی در ادامه گفت: تا به امروز روزانه در حدود ۱۵ مراسم کاندیداها و طرفدارانشان در شهر تهران توسط مأموران راهور تهران بزرگ پوشش ترافیکی داده شده است و تا به امروز هیچگونه تخلفی راجع به راه اندازی کارناوال مشاهده نشده است و آن چیزی که ما از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و شورای شهر انتظار داریم این است که همانند گذشته طبق قانون عمل کنند.