به گزارش پارس نیوز، 

محمود خلجی اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس استان در خصوص جلب فردی به اتهاماتی چون خیانت در امانت، رد مال و جعل و کلاهبرداری به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد در استان های تهران و قزوین نیز به دلیل ارتکاب جرایم متعدد به مدت دو سال تحت تعقیب بوده و به مکان نامعلومی متواری شده بود که در این مدت نیز با تغییر متعدد محل سکونت، امکان دستگیری او برای پلیس امکان پذیر نشده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات، سرانجام سرنخ هایی از فعالیت های این فرد و محل اختفایش که با روش های مختلف سعی بر فرار از اجرای قانون را داشت، در یکی از شهرهای شمالی به دست آمد.

خلجی یادآور شد: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی لازم و اخذ نیابت قضائی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

پیشنهاد امروز

 چهره واقعی و بدون حجاب آن ماری سلامه بازیگر سریال در حوالی پاییز! عکس

چهره واقعی و بدون حجاب آن ماری سلامه بازیگر سریال در حوالی پاییز! عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف برخی از ادوات مجرمانه از مخفیگاه این فرد اظهار داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

وی اعتماد بی جا به افراد، بدون شناخت کافی نسبت به آنها را یکی از عوامل زمینه ساز اصلی در وقوع این گونه کلاهبرداری ها دانست و افزود: کلاهبرداران در بیشتر موارد دارای ظاهری آراسته و شیک پوش، ولخرج و خوش برخورد هستند تا بتوانند از این طریق طعمه خود را به دام بیندازند که لازم است شهروندان در برخورد با این افراد دقت نظر و هوشیاری لازم را داشته باشند و مراتب مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.