به گزارش پارس ، سرهنگ محمدرضا طاووسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انتخابات یعنی احترام به رای اکثریت در امور اجتماعی و احترام به افکار عمومی گفت: انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی و مهمترین گام برای پیگیری اهداف و خواسته های فردی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه در صدد ناامن کردن منطقه است بر هوشیاری کارکنان تاکید و از حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان مرزبانی در ایام انتخابات خبرداد.

سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا ادامه داد: در این راستا با تشکیل قرارگاه « مقداد» در ستاد فرماندهی مرزبانی و استان ها و هنگ های مرزی تمامی امورات به صورت کامل در حال رصد هستند.

وی بازآموزی یگان های تکاوری از نظر تاکتیکی و تکنیکی و اجرای ماموریت ها، توسعه کمی و کیفی پست های ایست و بازرسی، توجیه مرزبانان کشور درباره ورود اتباع غیرمجاز و ورود به محدوده ممنوعه مرزی، تعیین تیم های نظارتی برای بازرسی، بررسی و نظارت یگان های مربوطه را از جمله اقدامات انجام شده توسط فرماندهی مرزبانی ناجا برای برقراری امنیت انتخاباتی برشمرد.

طاووسی با اشاره به اینکه انتخابات تبلور خردجمعی است بر انجام دیدارهایی توسط مسئولان مرزبانی با ریش سفیدان و روحانیون مرزنشین درباره رعایت نکات ایمنی در مرز در این ایام اشاره داشت.

وی اضافه کردن تجهیزات شناوری و خودرویی برای تامین بهتر امنیت مرزی و آموزش و توجیه نیروهای کمکی مرتبط با امر انتخابات و اجرای همایش های منطقه ای به منظور افزایش سطح حساسیت امنیت انتخابات و رفع مشکلات را از دیگر اقدامات برجسته فرماندهی مرزبانی ناجا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه انتخابات مصداق بارز حماسه سیاسی است تصریح کرد: تاکنون چندین نشست در این رابطه از سوی فرمانده مرزبانی ناجا با فرماندهان انتظامی استان ها برای برقراری امنیت انتخاباتی نیز برگزار شد.