به گزارش پارس ، غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر در ظرفیت برخی از رشته محل های آزمون ارشد علوم پزشکی ۹۲، گفت: بر این اساس داوطلبان می توانند تا روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه ۹۲ نسبت به تصحیح و ویرایش انتخاب محل خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در برخی از رشته ها تغییراتی در محل و ظرفیت پذیرش به وجود آمده است، بنابراین داوطلبان باید دقت لازم را در تصحیح انتخاب های خود داشته باشند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: داوطلبان رشته تاریخ علوم پزشکی باید دقت داشته باشند در صورت عدم ثبت انتخاب محل، مراتب به منزله انصراف محسوب شده و از روند سنجش حذف خواهند شد.

وی با بیان اینکه در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک در هر دو دانشگاه پذیرش می شود، فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) خواهد بود، خاطرنشان کرد: رشته های مربوط به دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه مربوطه هستند و داوطلبان جهت کسب اطلاعات باید به آن دانشگاه مراجعه کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به انتشار کلید اولیه سوالات کلیه رشته ها، گفت: در صورتی که نسبت به هر یک از سوالات بر اساس کلید اعلام شده اعتراضی وجود داشته باشد، داوطلب می تواند درخواست خود را حداکثر ۲۵ خرداد ماه بر اساس فرم اعلام شده فقط به صورت اینترنتی ارسال کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ رشته های گروه پزشکی در ۹ و ۱۰ خرداد ماه با رقابت ۷۱ هزار داوطلب در ۳۰ شهر و ۳۱ حوزه امتحانی برگزار شد.