به گزارش پارس نیوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خروجی زائران اربعین اظهار کرد: ترافیک در محدوده ایلام به مهران در هر دو مسیر رفت و برگشت و در محدوده‌های خرمشهر ـ چزابه و محور شلمچه پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش خفیف برف در محدوده پل زنگوله و تونل کندوان در محور کرج ـ چالوس خاطرنشان کرد: اکنون بارش باران در اغلب محورهای خراسان رضوی، مازندران، سمنان، البرز و گیلان وجود دارد؛ در خراسان جنوبی در محور فردوس ـ قاین و در استان قزوین در سه محور قزوین ـ رشت، قزوین ـ زنجان و قزوین ـ کرج شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در استان زنجان در محور تهم ـ طارم وجود دارد و اکنون استفاده از زنجیرچرخ در ارتفاعات محور کرج ـ چالوس الزامی است.

رحمانی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهرها گفت: در آزادراه‌های قزوین ـ کرج، کرج ـ تهران و در جاده مخصوص کرج ـ تهران ترافیک سنگین است، در محدوده پاکدشت ـ تهران و شهریار ـ تهران ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه و جاده قدیم قم ـ تهران و آزادراه و جاده قدیم ساوه ـ تهران پرحجم است.