به گزارش پارس نیوز، سرهنگ سدامین موسوی پور، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر با تشریح این خبر گفت: در پی گشت زنی هدفمند واحدهای گشتی تیم عملیات کلانتری در محدوده خیابان صالحی، یک دستگاه خودروی کیا اپتیما که ۳ شب قبل اعلام سرقت شده بود، کشف شد.

وی افزود: پس از تماس با مالک خودرو و بعد از بررسی اولی، مدارک یک دستگاه خودروی توسان سفید داخل خودرو کشف شد. با تماس با مالک خودروی توسان متوجه می شوند که این خودرو نیز به تازگی به سرقت رفته است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: در بررسی ها مشخص شد سارقان با شگرد مشابهی در محدوده زمانی هفته گذشته اقدام به سرقت خودروهای گران قیمت کرده اند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات شاکیان ۳ نفر خانم که بین ۱۸ تا ۲۰ سال داشتند در محدوده کیانشهر با سوار شدن به خودروهای مدل بالا و لوکس و پس از طرف رفاقت با مالکان، در موقعیت زمانی مناسب که مالک برای خرید از خودرو پیاده می شده است، نسبت به سرقت اقدام می کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر گفت: سارقان سپس خودرو را به منزل یکی از افراد در خیابان صالحی منتقل می کردند که با تحت نظر گرفتن منازل مسکونی اطراف محل پارک خودرو، سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تشکیل پرونده موضوع به مراجع قضایی ارسال شد.