به گزارش پارس نیوز، در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در خصوص کنترل مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای ، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه‌دار این اداره که بارها توسط این اداره دستگیر شده و آخرین بار نیز در اوایل سال جاری و به اتهام جعل اسناد دستگیر و روانه زندان شده بود، به تازگی و با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد شده و در حال حاضر در زمینه فروش اسناد مجعول فعالیت خود را از سر گرفته است.
با شناسایی مخفیگاه علیرضا متولد ۱۳۵۲ در محدوده میدان ملت، کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی روز سه شنبه یکم آبان به این محل مراجعه و در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف مقادیر معتنابهی اسناد و مدارک مالکیتی به همراه ده‌ها عدد امهار متعلق به مراکز مختلف نظامی، انتظامی، قضایی، دفاتر مختلف اسناد رسمی، اتحادیه‌ها، اداره ثبت ، وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آموزشی مربوط به دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش، بیمارستانها و .... شدند.
در بازرسی از اسناد مجعول بدست آمده از مخفیگاه متهم ، کارآگاهان موفق به شناسایی سند مالکیت متعلق به یک مرکز تجاری در منطقه زعفرانیه شدند که متهم با جعل اسناد متعلق به این ملک و معرفی خود به عنوان مالک قصد داشته تا آن را به فروش رساند.
 در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره سیزدهم با شناسایی این واحد تجاری در منطقه زعفرانیه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان ، اطلاع پیدا کردند که مالک حقیقی آن مدت‌ها پیش فوت کرده و متهم قصد داشته تا با سوء استفاده از همین موضوع و با تهیه اسناد مجعول اقدام به فروش این ملک کند که پیش از هرگونه اقدام در این خصوص دستگیر شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور،معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهم در مراحل اولیه قرار داشته و برابر هماهنگی بعمل آمده با شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۳ تهران،متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.