به گزارش پارس نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا که امروز(چهارشنبه) برگزار شد؛ اظهار کرد: برگزاری مراسم اربعین از جمله ماموریت‌های بزرگ نیروی انتطامی است و این ماموریت را جزء برکات امام حسین (ع) می‌دانیم، چراکه این کنگره بزرگ برای نظام اسلامی خیر و برکت به همراه دارد.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی در مرز‌های مهران، چذابه و شلمچه به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

فرمانده ناجا گفت: طی چند سال اخیر که سیل خروشان مردم عزادار به عتبات روان شده است، همکاران ما در نیروی انتظامی به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند و ما در شش سال گذشته این حجم از زائر را در مراسم اربعین نداشتیم، اما از چند سال گذشته این حجم از زائران برای مراسم اربعین حاضر می‌شوند و ما هم خوب مدیریت کردیم و این یک برگ زرین برای نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با بیان اینکه همکاران ما با عشق برای زائران کار می‌کنند، تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی از مبدأ تا مقصد همراه زائران هستند.

وی افزود: ماموران پلیس راهور در مسیر‌های راهپیمایی و پلیس گذرنامه برای صدور گذرنامه به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه مشکلی در صدور گذرنامه وجود ندارد و ۳ روزه تحویل داده می‌شود، گفت: به دلیل اینکه ویزا با گذرنامه در یک زمان صادر می‌شوند، همین موضوع باعث تأخیر در صدور شده است، اما روند کار همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناجا تصریح کرد:هر سال روند کار نسبت به سال گذشته قانونمند‌تر شده است.