به گزارش پارس نیوز، 

سعد اله اقدامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در واکنش به هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز گفت: هلاکت طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز به دست با کفایت نیروهای مقاومت اتفاق افتاد و قطعاً این انتقام تا نابودی حامیان اصلی تروریست‌ها ادامه دارد.

وی افزود: هرچند حادثه تروریستی اهواز کار و برنامه‌ریزی یک نفر بوده و این شخص هلاک شد، ولی حتماً نفرات دیگری هستند که در این جریان برنامه‌ریزی و حداقل حمایت مالی کردند، این راه ادامه دارد و تروریست‌ها و حامیان آن‌ها با خیال راحت نباشند این عملیات‌ها به حدی ادامه پیدا می‌کند تا تمام افرادی که پشتوانه این گونه مسائل در ایران هستند به درک واصل شوند.

از بعد «محمدطاها» برادری‌ام با سپاه بیشتر شده است

پدر شهید اقدامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در سوریه تصریح کرد: قبل از شهادت محمدطاها با برادران سپاه در ارتباط بودم چون یک نظامی و ارتشی هستم با برادران سپاه یکی بودیم و برادر خودم نیز یک پاسدار است، اما بعد از شهادت محمدطاها برادری و اخوت من با برادران سپاه بیشتر شد من از نیروهای مقاومت و نیروی قدس به خاطر این عملیات و انتقام تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: محمدطاها فقط فرزند یک ارتشی نبود؛ فرزند همه ایران و همه نیروهای نظامی و سپاه بود، آن‌ها انتقام فرزند خودشان را گرفتند؛ حادثه تروریستی اهواز این مورد را برای برخی که از روی ناآگاهی می‌گفتند چرا نیروهای ما در عراق و سوریه مبارزه می‌کنند خوب روشن کرد که اگر نبودند مدافعان حرم در جبهه‌های عراق و سوریه باید مردم ایران مثل مردم عراق و سوریه هر روز حوادثی مانند حادثه اهواز را مشاهده می‌کردند.

اقدامی عنوان کرد: چند اتفاق پس از 31 شهریور باعث آرامش دل من و مادر محمدطاها شد؛ یکی عملیات نیروهای مقاومت و هلاک شدن طراح اصلی حادثه تروریستی، بوسه رهبر معظم انقلاب بر پیراهن عزای محمدطاها و مورد دیگر عملیات ضربت محرم بود که موشک‌های هوا فضای سپاه بر سر تروریست‌ها فرود آمد.

شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم

وی با اشاره به عملیات ضربت محرم گفت: شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشتم و احساس شور و غرور خاصی پیدا کردم و می‌دانم برای همه مردم ایران این احساس به وجود آمده است؛ جا دارد از زحمات هوا فضای سپاه و به خصوص سردار حاجی‌زاده تشکر و قدردانی کنم، موشک‌های ذوالفقار و قیام بسیار نمایان و آشکار از فضای چند کشور و از میان همه رادارهای موجود در منطقه عبور کرد و بر سر تروریست‌ها فرود آمد.

پدر شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز یادآور شد: این عملیات که در منظر همگان بود با عمل تروریستی، مزدوران و کوردلان قابل مقایسه نیست آن بزدل‌ها به‌اندازه‌ای حقیر بودند با لباس مبدل، جمع مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را از پشت به رگبار بستن و محمدطاها را در آغوش مادرش به شهادت رساندند.

وی تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیان آن‌ها به دنبال نفاق و جدایی در ایران بودند ولی تیر آن‌ها به سنگ خورد و خون محمدطاها و شهدای دیگر حادثه اهواز، ملت ایران و نیروهای نظامی را متحدتر کرد و مردم این را در تشییع محمدطاها که با چهره مظلومانه شهید شده بود نشان دادند.

اقدامی با بیان اینکه محبت و لطف مردم بعد از تشییع پسرم هر روز بیشتر شده، گفت: هم‌اکنون به بنده برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را برای ماندگاری یاد و خاطره فرزند مظلومم محمدطاها ارائه می‌دهند؛ روز گذشته در اهواز مدرسه‌ای با نام محمدطاها افتتاح شد، امروز از خوزستان فیلم و کلیپی از محمدطاها ساخته بودند و برایم ارسال کردند؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پی این است که با اشعاری که برای محمدطاها سروده شده است کتابی تدوین و منتشر نماید.

خانواده شهدا خسته نیستند؛ مسؤولان خسته نباشند

وی خاطر نشان کرد: خطاب من به برخی مسؤولان که در بعضی از دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند، آن‌ها نباید از جانب ما خانواده شهدا صحبت کنند اگر خسته شدند و اهل مسامحه و دنبال کنار آمدن با دشمن هستند و میگویند با مسامحه با دشمن مشکلات کشور حل می‌شوند به هیچ عنوان این سخن خانواده شهدا نیست، ما تا آخرین قطره خون خویش پای آرمان‌ها و رهبری ایستاده‌ایم و در برابر دشمن کوتاه نمی‌آییم.

پدر شهید اقدامی در پایان تاکید کرد: پیام من به عنوان یک ارتشی و نظامی این است؛ از وقتی این لباس را برتن کردم قسم خوردم که جان خود را برای وطن و مردم کشور فدا کنم و منتظر پیام و فرمان رهبری برای جهاد هستم، من این شوق را از ابتدا داشتم و بعد از شهادت محمدطاها این شوق دو چندان شد و امیدوارم تا پایان عمر پای آرمان‌هایم باشم