به گزارش پارس نیوز، 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف حدود 225 گرم ماده مخدر از نوع تریاک خبر داد که فردی آن ها را در داخل معده خود جاسازی کرده بود.

سرهنگ حسین براری اظهار کرد: به دنبال گزارش پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) مبنی برجاسازی ماده مشکوک در داخل معده یکی از بیماران، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان، پرسنل بیمارستان عنوان کردند که یکی از بیماران روز گذشته به علت بیماری و درد در ناحیه شکم به بیمارستان مراجعه و پس از بررسی واحد پزشکی مشخص شد که در داخل معده وی تعداد 13 بسته مشکوک جاسازی شده است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: پس از انجام عمل جراحی روی بیمار، حدود 225 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل معده وی جاسازی شده بود کشف و خارج شد.

وی اظهار کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و متهم با هماهنگی مقام قضائی در بیمارستان تحت نظر است تا پس از بهبودی مورد بازجویی قرار گیرد.

براری با اشاره به اثرات سوء و غیر قابل جبران مواد مخدر بر جسم و روح افراد به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه اخباری در این رابطه سریعا مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.