به گزارش پارس ، سرهنگ سعید لیراوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در راستای مقابله با مواد فروشان کلان سطح شهر تهران ماموران این حوزه بر اقدامات خود افزایش دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ ادامه داد: پس از زیر نظر گرفتن مناطق آلوده و همچنین مهمانی های معتادان ماموران توانستند یک زن را که مدت ها به پخش مواد مخدر صنعتی به ویژه هروئین مشغول بود؛ شناسایی کنند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن نقاط احتمالی حضور متهم توانستند این مواد فروش را در خیابان هرندی شناسایی و بازداشت کنند.

وی تاکید کرد: در بازرسی بدنی از متهم توسط مامور زن از داخل کیف متهم به نام" حمیده. ی" بیش از ۸۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهم نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

کارآگاه لیراوی گفت: این مواد فروش حرفه ای درحین حرکت در راهرو های پایگاه هفتم مقادیری مواد مخدر را که در لباس های زیر خود جاسازی کرده بود را داخل گلدان پایگاه انداخت.

این مقام مسئول انتظامی ابراز داشت: به دنبال این موضوع افسر نگهبان هوشیار متوجه این موضوع شد و با کشف مقادیری قابل توجه شیشه و هروئین و کراک از داخل گلدان نقشه فریب این زن تبهکار برملاء ساخت.

گفتنی است متهم پس از بازجویی و اغراق به پخش مواد مخدر در سطح شهر تهران جهت صدور حکم به مقام قضایی ارجاء شد.