به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ محمد حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این محدودیتها از روز شنبه هفته آینده ( 28 مهر) آغاز و تا روز دوشنبه (14 آبان) ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مدت تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از اسلام آبادغرب به پلدختر و حمیل به سرابله و نیز بالعکس در تمام راه های استان ممنوع است.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: همچنین عبور و مرور انواع موتورسیکلت از 28 مهر تا 14 آبان نیز علاوه بر محورهای یاد شده در تمام محورهایی که زائران در آن ها تردد دارند، ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از رانندگانی که این محدودیت ها شامل آنها می شود خواست تا حتما به موارد یاد شده توجه کنند در غیر این صورت وسیله نقلیه آن ها توقیف می شود.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در ایام اربعین بالغ بر 500 هزار زائر از جاده های استان کرمانشاه به سمت مرزهای مهران، شلمچه و چذابه حرکت کنند.

** پلمب 110 واحد تهیه و توزیع موادمخدر در کرمانشاه 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با همکاری دستگاه قضائی در نیمه نخست امسال 110 واحد مسکونی و تجاری که تبدیل به اماکنی برای تهیه و توزیع مواد مخدر شده بودند، پلمب شدند. 

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: در همین راستا و در 6 ماه ابتدایی سال جاری 168 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی ادامه داد: این اقدام ها در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و نجات مردم و جوانان از انواع مواد مخدر صورت گرفته است و پلیس با تمام توان به مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر می پردازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس؛ از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی راجع به کار آن ها دارند موضوع را از طریق سامانه 24 ساعته 128 در میان بگذارند.