به گزارش پارس نیوز، سهیلا جلودارزاده با اشاره به توافقی که میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت راه و شهرسازی برای تحویل برخی واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان شده بود، گفت: قرار بود چنبین اقدامی انجام شود و کمیته امداد هم مذاکراتی با دولت در این مورد داشت اما اتفاق خاصی تاکنون نیفتاده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: همچنین ما هم به عنوان تشکل کارگری از راه‌های مختلف مذاکراتی با دولت برای دریافت واحدهای مسکونی بدون متقاضی داشته‌ایم اما در عمل به بخش واگذاری نمی‌رسد.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی واحدهای مسکونی بسیار نیمه کاره یا در مناطقی دورافتاده و با دسترسی سخت را پیشنهاد می‌کند، البته در دوره نریمان مدیر عامل عمران شهرهای جدید این مذاکرات تا حدودی به نتیجه نزدیک شده بود اما زمانی که این توافقات وارد سیستم اجرایی می‌شود، عملا هیچ اتفاقی نمیافتد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه همکاری لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ارائه واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی انجام نمی‌شود و براساس گزارش اخیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقدامات صورت گرفته هنوز عملا اقدام خاصی نشده است.

جلودارزاده گفت: تحقق چنین موضوعی می‌تواند کمک کننده به دولت، قشر ضعیف جامعه و کمیته امداد باشد.