به گزارش پارس ، سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در گفت وگو با فارس درباره تحقق حماسه سیاسی در یک هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: با توجه به شرایط زمانی و موج توطئه های استکبار و استفاده از رسانه های بین المللی که خمیر مایه آنها صهیونیست ها هستند به نظر می رسد هنوز حماسه سیاسی به طور کامل محقق نشده است.

وی افزود: هرچند از جانب دست اندرکاران زحمات زیادی کشیده شده و صدا و سیما نسبت به انتخابات گذشته خیلی بهتر از گذشته و بسیار عادلانه و بی طرفانه به میدان آمده است.

وزیر دادگستری کشورمان گفت: اما ما در هفته آینده یعنی در روز ۲۴ خرداد باید به پای صندوق های رأی برویم و همه دنیا منتظر دیدن مردم هستند و ببیند که ملت چه می کند.

وی افزود: آنها منتظرند ببینند آیا این تحریم های اقتصادی که در دنیا موج سنگینی راه انداختند که باعث خواهد شد مردم از نظام دور بشوند موفق بوده یا خیر.

بختیاری گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد امروز هر یک رأیی که به یکی از این کاندیداها داده می شود انگار یک رأی به جمهوری اسلامی داده شده و به این معنا که آن حماسه واقعی در پای صندوق های انتخابات محقق خواهد.

وی افزود: این تعبیر مقام معظم رهبری به این معناست که ریشه های جمهوری اسلامی که بحمدلله قوی است با رأی مردم در انتخابات محکم تر خواهد شد و بار دیگر به دنیا ثابت خواهد شد که شاید مشکلات اقتصادی باشد ولی مردم پای آرمان هایشان ایستاده اند.

وزیر دادگستری کشورمان گفت: مخصوصا مردم وقتی دورویی و نفاق جباران و زورگویان جهان به خصوص آمریکا را ببینند از انقلابشان بیشتر از گذشته دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: باید در این هفته همه تلاشملان را بکنیم تا حماسه سیاسی به طور کامل رخ دهد هرچند که مردم ثابت کرده اند که در جایی که نیاز باشد قدرت نظام نشان داده شود در صحنه ها حضور دارند و یکی از این صحنه ها همین حضور در انتخابات و آمدن پای صندوق هاست.