به گزارش پارس نیوز، 

سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم افتتاح پاسگاه روستای قریه صاحب‌الزمان اظهار داشت: این روستا مدخل شهدایی است که روزگاری برای اینکه ما سرمان را بالا بگیریم از خاک‌ریز‌های مختلف دشمن عبور کردند، دشمن را یکی پس از دیگری در هم کوبیدند تا ما عزت داشته باشیم و امروز عزتمان به‌گونه‌ای باشد که قدرت‌های استکباری نسبت به تصمیم‌گیری در منطقه دست به دامن ما باشند و ما را برای خودشان یک حریف و رقیب بدانند که این ماحصل خون شهداست.

وی افزود: به‌عنوان نیروی انتظامی از مردم تشکر می‌کنم که این لیاقت را به ما دادند در قریه صاحب‌الزمان هم‌نشین شهدا باشیم، این افتخار بزرگی برای ما است که بتوانیم هم‌نشین شهدا در این منطقه باشیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا عنوان کرد: اینکه تعداد شهدای این روستا از تعداد کوچه‌های آن بیشتر است خیلی تکلیف گردن ما می‌اندازد، امروز در جمهوری اسلامی ایران شهدایی که به‌عنوان گمنام بودند، ولی ما نامدار می‌خوانیم نامشان را و واقعاً هم نامدار هستند اجازه نمی‌دهیم در غربت به سر ببرند.

وی بیان کرد: این شهدا را از شهدای خودمان در شهر‌ها عزیزتر می‌دانیم و بیشتر سر می‌زنیم و حق هم همین است، اگر روزی به‌واسطه کوتاهی و قصور ما شهدای بانام ما گمنام شدند فردا جواب شهدا را نداریم بدهیم، اگر می‌خواهیم فردای قیامت دستمان را بگیرند امروز اگر کاری بلد بودیم و توان داشتیم انجام دادیم هنر کرده‌ایم.

سردار رادان تصریح کرد: انتظار است فرماندهی انتظامی استان اهتمام ویژه‌ای بیش از گذشته نسبت به این منطقه داشته باشند و کمک شود با فوریت ساختمان ساخته شود، ولی این اول راه است و امیدواریم فرمانده این پاسگاه بتواند در خدمت مردم این روستا باشد.

وی خاطرنشان کرد: افتخار داشتم حدود ۹ ماه در کنار شهید حاج احمد مدهنی بودم و چیزی به‌جز صداقت، احترام، صبوری و بزرگواری از این مرد ندیدیم، کوهی از حضور در منطقه بود، ولی هیچ‌وقت ادعایی نداشت و معلم اخلاق بود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: در اینجا چنین شهدا و مردمی هستند و وظیفه‌داریم با همکاری مردم روزبه‌روز شاهد روز‌های بهتری برای آن‌ها باشیم و ما باید امنیت را از شما یاد بگیریم.