به گزارش پارس نیوز، علی کریمی در گفتگو با خبرنگاران گزارشی از توزیع بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند ارائه کرد و با بیان اینکه خیران و نیکوکاران چهار هزار و ۸۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند در استان اهدا کرده‌اند، افزود: این بسته‌ها بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نیازمند در استان تهران شناسایی و این بسته‌ها برای آن‌ها ارسال شده است، بیان کرد: شهرستان‌های شهریار و بهارستان با ۷۰۰ بسته و ملارد با ۶۰۰ بسته لوازم التحریر بیش‌ترین توزیع را به خود اختصاص دادند و شهرهای پاکدشت، پیشوا، صباشهر، قیام دشت و صفادشت در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد: همچنین در کلان شهر تهران ادارات کمیته امداد منطقه ۱۶، ۱۵ و ۱۷ بیش‌ترین توزیع را داشته‌اند.

کریمی به ارزش ریالی این بسته‌ها اشاره کرد و افزود: هزینه تهیه این بسته‌های آموزشی ۱۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان  بود که این مبلغ از طرف خیران تامین شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۱۱ هزار و ۳۳۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و ۹۳۳ دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند هستند.

خیران می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶، سامانه نیکوکاری #۰۲۱۸۸۷۷، اپلیکیشن های سنا، بله سکه، آپ ودستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها وهمچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را به جشن عاطفه‌ها پرداخت کنند.