به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته در درگیری مرگبار ۲ جوان در نزدیکی چهارراه عارف به ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی به پلیس آگاهی تهران مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران در صحنه درگیری حاضر شدند.

ماموران با حضور در مغازه مرغ فروشی با جسد پسر ۲۰ ساله‌ای که از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه به محل اعزام شوند.

کارآگاهان با حضور در محل تحقیقات میدانی را کلید زدند و پی بردند که قربانی جنایت یکی از کارگران مغازه مرغ فروشی است و قبل از درگیری با یکی دیگر از کارگرها داخل مغازه با هم شوخی می‌کردند که شوخی آن‌ها به درگیری لفظی و فیزیکی تبدیل شده است.

در این درگیری قربانی جنایت با برداشتن یک بیل به سمت همکارش حمله کرده که در این صحنه عامل جنایت چاقوی بزرگی که در دست داشته را به سمت پسر جوان پرتاب می‌کند که چاقو روی گردن این کارگر جوان جای گرفته و سناریوی مرگبار را رقم می‌زند.

بازپرس مرادی در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.