به گزارش پارس به نقل از فارس، طبق اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارت تصویری‏ ، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود که در پایین ذکر شده است، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

هم اکنون ترافیک در محورهای خروجی تهران و جاده های منتهی به شمال کشور سنگین است.

* محدودیت های ترافیکی جاده ها در روز های پایانی هفته

در محور هراز تردد همه تریلرها کماکان در ساعت ۱۹ الی ۲۴ امروز به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۱۷/۳/۹۲ در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، قزوین – رشت – تهران، ساوه – همدان و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۱۷/۳/۹۲ از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۵: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ تردد همه وسایل نقلیه از آب اسک تا دوراهی رودهن به صورت یک طرفه است.

تردد همه کامیون ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴: ۰۰ امروز چهارشنبه ۱۵/۳/۹۲ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴: ۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه، شانزدهم و هفدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.

در محور زاهدان – زابل و بالعکس، امروز تردد همه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۷: ۰۰ الی ۲۱: ۰۰ از زابل زاهدان و زابل نهبندان و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶: ۰۰ الی ۲۰: ۰۰ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ الی ۱۷/۳/۹۲ از زابل زاهدان و بالعکس ممنوع است.

در مسیر فیروزکوه تردد همه تریلر ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴: ۰۰ روز چهارشنبه ۱۵/۳/۹۲ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ الی ۱۷/۳/۹۲ از محور فیروزکوه ممنوع است.

در مسیر کرج – چالوس تردد انواع تریلی و کامیون ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۰۰ الی ساعت ۲۴: ۰۰ امروز چهارشنبه ۱۵/۳/۹۲ از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۰۰ الی ساعت ۲۴: ۰۰ روز پنج شنبه ۱۶/۳/۹۲ از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت ۱۲: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ روز جمعه ۱۷/۳/۹۲ از کرج به سمت چالوس ممنوع است.

* محورهای مواصلاتی مسدود کشور

محور شهداد نهبندان در استان کرمان، به دلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بزرگراه قم گرمسار و بالعکس در استان های قم و سمنان، از ۲۷/۱ الی ۲۷/۴/۹۲ به دلیل تبدیل به آزادراه مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم تهران و پاکدشت گرمسار و برای وسایل نقلیه سنگین و جاده قدیم قم تهران گرمسار و بالعکس، خواهد بود.

در محور بهبهان - گچساران تا ۳۰ خردادماه، تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است، مسیر جایگزین جاده گچساران - دوراهی بی بی حکیمه - بهبهان است؛ تردد خودروهای سواری در این مدت نوبتی است.

انتهای پیام/