به گزارش پارس نیوز، 

جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۴۸ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان اختیاریه شمالی کوچه بهرام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه با امکانات کامل و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه بود که در هر طبقه ۵ واحد مسکونی وجود داشت آتش از یک واحد ۱۰۰ متری در طبقه سوم شروع شده و به سرعت در حال گسترش و سرایت به بخش‌های دیگر این واحد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه دود بسیاری این واحد و طبقات بالایی را فراگرفته بود، تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ساکنان در وضعیت ناایمن بوجود آمده محبوس هستند و آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و مشغول جستجو برای یافتن و خارج کردن افرادی که در آن وضعیت ناایمن گرفتار بودند در نهایت نیز ۲۰ نفر از ساکنان با تلاش خبرنگاران از نقاط مختلف این ساختمان خارج شدند.

ملکی ادامه داد: دو نفر از ساکنان این ساختمان که خانم هم بودند از ناحیه دست و صورت دچار آسیب سطحی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. آتش نیز با تلاش آتش‌نشانان خاموش شد و تخلیه دود و ایمن‌سازی نیز انجام شد. در ساعت ۱۵:۵۸ محل برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد.