به گزارش پارس نیوز، 

فوت مشکوک و خودکشی ۱۶ نفر در قوچانعلی آذری دادستان قوچان ؛ گفت: آسیب بیکاری یکی از آسیب‌های اصلی شهرستان است که هرچند شهرستان قوچان از منابع و امکانات بسیاربالاو خوبی برخوردار است، اما همچنان جوانان این شهرستان از این آسیب اجتماعی به شدت در سختی وعذاب به سر می‌برند.

وی افزود: این درحالی است که یک جنبه نهضت خدمت رسانی به مردم در کلام مقام معظم رهبری ارج نهادن وحقیت گویی به مردم است، شاهد این هستیم آسیب‌های اجتماعی روز به روز بیشتر و وضعیت ان نگران کننده‌تر می‌شود به نظر تازمانی که برخی مسئولین شهرستان صداقت در رفتار و گفتار با مردم نداشته باشند هیچ انتظاری جهت حل مشکلات و آسیب‌ها پیش نمی‌رود.

دادستان قوچان گفت: آنچه که در حل مشکلات شهرستان می‌تواند کمک به سزایی برای عموم داشته باشد وپیوند بین مسئولین و شهروندان عزیز را مستحکم کند تبیین حقیقت اسیب‌ها ومعضلات شهرستان است.

آذری با بیان اینکه با شناخت حقیقت راه حل‌های واقعی کشف و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد افزود: گویا عده‌ای نمی‌خواهند بپذیرند که برخی آسیب‌ها و مشکلات، چون بیکاری بد جور در شهرستان حاکم شده اندوهمچنان در پی دادن وعده‌ها و تبلیغات واهی هستند لذا تا زمانی که حقیقت اسیب روشن نشود آسیب شناسی و ریشه یابی آن وکشف راه‌حل برای آسیب‌های اجتماعی امری بعید است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۶ فوت مشکوک و خودکشی به علت رشد آسیب اجتماعی همچون فقر، بیکاری و اعتیاد در این شهرستان داشتیم افزود:در نظام اسلامی، پست‌ها و مقام‌ها اگر در راستای خدمت به مردم باشد ارزشمند است، توصیه می‌کنم برخی مسئولین شهرستان قوچان با صداقت و اخلاص پای حل مشکلات و آسیب‌های شهرستان باشند و همیشه واقعیت آسیب‌ها را بیان نمایند و خدمتگزار محرومان باشند.