به گزارش پارس نیوز، 

در ساعت ۱۹ دیروز  یکی از ساکنان یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه در خیابان ایتالیا در زمان ورود به داخل پارکینگ ساختمان با جسد خون آلود خانمی جوان در پارکینگ مجتمع روبه رو شد که با نزدیک شدن به جسد متوجه شد  این خانم جوان همسایه طبقه پنجم مجتمع است که گویا از ارتفاع به پائین سقوط کرده است.

بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ به پلیس و در ادامه اورژانس اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب و تیم اورژانس در محل، مرگ این خانم ۳۰ ساله را تأیید و موضوع برای ادامه رسیدگی به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک دادسرای جنایی اطلاع داده شد.

باتشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک،کارآگاهان اداره دهم پلیس در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که متوفی به همراه همسرش به نام مهدی ۳۲ ساله در این مجتمع سکونت داشته است . برابر اظهارات خانواده متوفی، مهدی و متوفی در سال ۱۳۸۹ و پس از آشنایی با یکدیگر در دانشگاه با یکدیگر ازدواج کرده اما پس از گذشت چندسال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۵ به علت افزایش اختلافات خانوادگی از یکدیگر متارکه کرده اما دوباره در تاریخ هفتم شهریورماه امسال زندگی مشترک خود را از سر گرفته اند با این وجود طی همین مدت زمان دو هفته اختلافات گذشته آنها از سر گرفته شده بود.

مهدی با تأیید داشتن اختلاف و حتی درگیری لفظی با همسرش در روز حادثه مرگ همسرش، مدعی شد که برای پایان دادن به مشاجره با همسرش در ساعت ۱۸ دیروز از خانه خارج شده و به منزل پدر و مادرش در خیابان دماوند مراجعه کرده و حدود یک ساعت بعد طی تماس تلفنی همسایگان متوجه فوت همسرش شده و هیچ دخالتی در مرگ وی ندارد.

پیشنهاد امروز

 تخفیف‌های آتشین، قیمت‌های باورنکردنی (فقط امروز)

تخفیف‌های آتشین، قیمت‌های باورنکردنی (فقط امروز)

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به طرح شکایت خانواده متوفی از دامادشان مبنی بر احتمال وقوع جنایت قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای همسر متوفی صادر شده و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی و ابتدایی قرار دارد.