به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: هم اکنون ورودی شهر‌های گردشگرپذیر غرب مازندران دارای ترافیک نیمه سنگین بوده و وضعیت جوی این محور‌ها به صورت نیمه ابری است.

وی افزود: وضعیت ترافیک در محور‌های کندوان و هراز به صورت نیمه سنگین و برخی مواقع سنگین بوده که با حضور ماموران پلیس راه، تردد در این محور‌ها روان‌سازی می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اعمال شد و بر این اساس تردد موتورسیکلت از ظهر امروز تا ساعت ۶ بامداد شنبه ۲۴ شهریور از محور‌های کندوان، چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان، ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ جمعه ۲۳ شهریورماه تا ساعت دو بامداد شنبه ۲۴ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ جمعه تا ساعت ۲ بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، بیان کرد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

قدمی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۴ شهریورماه با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، از آب اسک به رودهن بصورت یک طرفه است.