به گزارش پارس ، سرهنگ حسین ذکایی خو رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، به تشریح جزییات خبر فوق پرداخت.

به گفته وی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان در این منطقه دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی منطق جرم خیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته یکشنبه دوازدهم خرداد ماه سال جاری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان" عبدل آباد" محدوده خانی آباد به یک موتورسواری که پلاکش مخدوش شده بود و در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند.

ذکایی خو بیان کرد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او دستور توقف دادند اما موتورسوار به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد.

وی افزود: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، آنها بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد که طی مسیر کوتاهی ماموران با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهم را که پیاده قصد فرار داشت را دستگیر کنند.

کلانتر ۱۵۲خانی آباد عنوان داشت: ماموران بعداز بررسی پلاک موتورسیکلت و استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت ساعاتی قبل به سرقت رفته است که در بازرسی از متهم که" علی" نام داشت، تعدادی ابزار آلات سرقت، دو دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شد.

سرهنگ حسین ذکایی خو در خاتمه تصریح کرد: در بازجوییهای ابتدایی از متهم مشخص شد او سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده است که ماموران او را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.