به گزارش پارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، " سرهنگ احمد نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان چادگان استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: در پی وصول گزارشی مبنی بر اینکه فردی از چندین نفر در این شهرستان کلاهبرداری کرده، موضوع شناسایی و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد مورد نظر ۹ فقره چک تقلبی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال صادر و از تعدادی شهروندان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان داشت: عوامل پلیس آگاهی با راه اندازی اکیپ ویژه بصورت محسوس و نامحسوس تحقیقات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کرده و نهایتا فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نیکبخت خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجه حضوری با مالباختگان چاره ای جزء اعتراف نداشت و به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه چک و یا سایر اسناد مالی را از افراد ناشناس در قبال فروش اموال قبول نکنند و در صورتیکه که قصد معامله و یا نقل و انتقالی را دارند حتما از مراجع قانونی استعلام و در صورت کسب اطمینان نسبت به آن اقدام نمایند.