به گزارش پارس ، فرید سجادی حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مناسب بودن ساعت پخش این سریال گفت: تبلیغات این سریال خیلی کم است و برخی ها هنوز نمی دانند « مهرآباد» پخش می شود. اما با توجه به وضعیتی که از میزان مخاطبان تلویزیون شاهد هستیم، فکر می کنم به نسبت بازخورد خوبی داشته است.

او در ادامه با اشاره به تم قصه ی سریال گفت: « مهرآباد» تلاش کرده است صمیمانه با مخاطب ارتباط برقرار کند و یک کار صمیمانه ی بدون غل وغش است که رویکردی به ویژگی های انسانی دارد. در این سریال انسان خودش را نقد می کند. آینه ای گذاشته ایم و در واقع هرچقدر که دروغ می گوییم، پیامدهای آن را نیز در این سریال شاهد می شویم.

سجادی با اعتقاد بر اینکه طمع در قصه ی « مهرآباد» پررنگ است، گفت: شبکه ی تهران در نظر داشت تا نگاهی به اصلاح الگوی مصرف داشته باشیم. نگاهی که شعارگونه نباشد. ما نیز در کارمان جاهایی گوشه نظری داشته ایم، بدون اینکه تاکیدی بر شعاری بودن آن داشته باشیم.

این کارگردان در بخش پایانی صحبت هایش با بیان اینکه از بازخورد این سریال رضایت دارد، گفت: اطلاعاتی که دارم نسبت به کارهایی در این شرایط و از این شبکه پخش می شوند، به نظرم « مهرآباد» به نسبت بازخوردی خوب داشته است.

این سریال که با نام « طهران نو» به کارگردانی فرید سجادی حسینی تصویربرداری خود را از آذر ماه ۹۰ آغاز کرده بود، خرداد ۹۱ به پایان مرحله تصویربرداری رسید.

سریال « مهرآباد» را امید سهرابی با همراهی امیررضا طلاچیان به رشته تحریر در آورده که روایتگر زندگی « کیا مقدم» است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می گردد، اما در همان بدو ورود با اتفاقی مواجه می شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این سریال که یک کمدی درام اجتماعی به حساب می آید بازیگرانی چون مهران احمدی، هومن سیدی، علی سرابی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، لیندا کیانی، سمیرا ذکایی، بیژن افشار، مسعود میرطاهری، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، الهام کردا، بهاره ریاحی، عباس شجاع و… (با حضور افتخاری اشکان خطیبی) ، حضور دارند.