به گزارش پارس نیوز، 

چندی پیش زن میانسالی به اداره پنجم آگاهی رفت و از ربوده شدنش توسط یک زن جوان و راننده تاکسی خبر داد. او گفت: من 7 روز در بیمارستان بیهوش بودم و عامل این بیهوشی زن جوانی بود که در پارک با او آشنا شدم.

وی ادامه داد: در یکی از بوستان های تهران نشسته بودم و زن جوانی هم کنارم بود. از اینکه بچه هایم در ایران نبودند و دلتنگشان بودم با او حرف زدم و درد و دل کردم. زن جوان به من گفت فالگیر خوبی سراغ دارد که از آینده می گوید. قرار گذاشتیم که فردای آن روز به سراغ فالگیر برویم. بین راه آبمیوه خریدم اما ناگهان متوجه شدم او چیزی داخل آبمیوه ام ریخت.

زن میانسال ادامه داد: از او پرسیدم چه کار می کنی، گفت تخم شربتی است و آبمیوه را خوشمزه می کند. همان طور که آبمیوه را می خوردم وارد مترو شدیم که ناگهان حالم بد شد. مردم می خواستند کمکم کنند اما او مانع شد و خودش مرا از مترو بیرون آورد. مقابل در مترو یک تاکسی و یک خودروی پژو منتظر ما بودند. اما ما سوار تاکسی شدیم و به راه افتادیم. نیمه هوش بودم و آنها مدام آدرس خانه ام را می پرسیدند. اما وضعیتم طوری نبود که بتوانم آدرس درستی بدهم. بعد از 5 ساعت آنها مرا در کنار خیابان رها کرده و دو گوشی آیفون، مقداری طلا و پول هایی که به همراه داشتم را سرقت کردند. رهگذران مرا بیهوش در کنار خیابان پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کرده بودند.با شکایت زن میانسال به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات برای شناسایی زن جوان و همدستانش آغاز شد. در حالی که بررسی ها در این خصوص ادامه داشت کارآگاهان اداره پنجم شکایت های مشابه دیگری دریافت کردند.  در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار اداره آگاهی رفته و شاکی موفق شد متهم را شناسایی کند. بررسی ها نشان می داد که زن جوان به نام شهلا دو سال قبل در مقابل امامزاده ای شیرینی مسموم به زن جوانی داده است. مالباخته بعد از خوردن شیرینی حالش بد می شود و زن جوان قصد داشته تا او را سوار تاکسی کند اما مردم به کمک او می روند. شهلا در آن پرونده بازداشت می شود اما از آنجایی که سرقتی صورت نگرفته و مدرک کافی وجود نداشت بعد از مدتی آزاد می شود.با شناسایی شهلا، زن جوان در مخفیگاهش بازداشت شد. او در تحقیقات به سرقت زن میانسال اعتراف کرد اما مدعی شد که از مخفیگاه دو همدستش خبر ندارد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تحقیقات برای شناسایی مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.