به گزارش پارس نیوز، 

ناهید خداکرمی با بیان اینکه بیمارستان های متخلف در حوزه زباله های عفونی، بیمارستان های خارج از حوزه نظارتی وزارت بهداشت هستند، گفت: بازدیدهای ما از پکیج های آرادکوه این موضوع را تایید می کند چرا که در اغلب بیمارستان های تحت نظارت وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، اقدامات مربوط به عفونت زدایی، بسته بندی و از بین بردن زباله های عفونی اتفاق می افتد.

وی افزود: اگر جایی تخلفی روی دهد باید از دستگاه نظارتی که وزارت بهداشت است پرسشگری شود چرا که شهرداری وظیفه ای در این حوزه ندارد و طبق قانون سال ۱۳۸۶ تنها موقتاً برای حفظ بهداشت عمومی به این حوزه ورود کرده است که این نظارت موقتی T دائمی شده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مراقبت شهرداری تهران از منافع مردم به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت از رسانه ها و مردم خواست تا از وزارت بهداشت مطالبه گری کنند چرا که نیاز است نحوه امحای زباله های بیمارستانی به خصوص در بیمارستان هایی که خارج از حوزه وزارت بهداشت است به شکل و شمایل استاندارد برسد تا دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

خداکرمی با اعلام خبر تهیه گزارشی از بیمارستان های متخلف، بازدید میدانی مکرر شورای شهر گفت: گزارش دو بیمارستان مشکوک که زباله های عفونی آن ها طبق استاندارد جمع آوری نمی شود، به زودی تهیه و منتشر می شود.