به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد عباسی در اختتامیه « جشنواره جوان کشاورز و روستایی» حضرت علی اکبر (ع) ، افزود: در آستانه رحلت امام بزرگوار که تاریخ ارزشمند این انقلاب اسلامی به نامش مزین است یادی از تمام شهدا می کنیم که این آوازه ها همه از نام سرافراز تاریخ کشورمان است و همه باید مفتخر باشیم برای کشورمان طبق آرمان های انقلاب رفتار کنیم.

عباسی گفت: منظور و مأخذ کار روشن است و به خون شهدا همت ملت و رهبری عزیز کشوری داریم که کاملا مستقل است و هیچ کشوری در دنیا مانند ایران این چنین پایبند و مستقل نیست.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در زمان طاغوت به روستاها بها داده نمی شد و ما را مورد تمسخر قرار می دادند وعلت آن هم این بود که سال ها استعمار کاری کرده بود تا کشورهای اسلامی را عقب اندازند.

وی افزود: دشمن فکرش را نمی کرد کشور اسلامی ممکن است پیشرفت کند و جا انداخته بود که مسلمانی یعنی عقب ماندگی.

عباسی تصریح کرد: در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوانان ارزشمندی داریم که در همه عرصه ها موفقند و همان استقلالی که امام راحل به ارمغان آوردند را حمایت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در برخی از کشورهای دیگر هم توسعه صورت گرفته؛ اما در کشور ما، خودمان به صحنه آمده ایم به خصوص جوانان ما که در همه عرصه ها روی پای خود ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره های موضوعی اساس کار نیست، بلکه مبدایی است که شرایط را برای خیزش بهتر جوانان فراهم می کند.