به گزارش پارس نیوز، 

هشتادمین جلسه شورای شهر تهران فردا (یکشنبه 28 مرداد ماه) از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود.‌

اعضای شورای شهر تهران در این جلسه لایحه شهرداری تهران در خصوص معرفی 3 نفر افراد مطلع و صاحبنظر جهت عضویت در مجمع عمومی راه آهن تهران ( مترو ) را بررسی خواهند کرد و در این باره گزارش خود را در کمیسیون حمل و نقل ارائه می‌کنند. همچنین سید حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های اردیبهشت و خرداد 97 گزارش خواهند داد.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در خصوص معرفی اعضای هیئت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران را بررسی خواهند کرد.

اعضای شورای شهر تهران در ادامه لایحه شهرداری تهران در خصوص «اصلاحیه بند الف» مصوبه اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی را بررسی می‌کنند و گزارش کمیسیون محیط زیست در این مورد قرائت خواهد شد.

در نامه رئیس کمیسیون محیط زیست در خصوص جا به جایی اعضای شعب کمیسیون تبصره ذیل بند 20 ماده 55 قانون شهرداری بررسی می‌شود.

همچنین دو نفر از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت موضوع بند 13 اصلاحیه مصوبه مقابله، کنترل و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی انتخاب خواهند شد.

در پایان وضعیت 5 پلاک ثبتی با توجه به نظر کمیسیون‌های مربوطه بررسی می‌شود.