به گزارش پارس نیوز، محمدرضا دهداری پور خواستار اهتمام ویژه معاونت خدمات شهری و نواحی برای اجرای دقیق و کامل طرح لایروبی شد و گفت: با توجه به نزدیکی فصل پاییز و شروع بارندگی ها باید تمامی امکانات منطقه در حوزه خدمات شهری بسیج شده تا از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

دهداری پور با بیان اینکه جلوگیری از انتقال ضایعات به مجاری روباز و روبسته شبکه جمع آوری آبهای سطحی اهمیت بسیار دارد گفت: نواقص شبکه های زباله گیر و رسوب گیر باید رفع شده تا شاهد انتقال زباله و رسوبات به مجاری اصلی شبکه جمع آوری آبهای سطحی منطقه نباشیم.

شهردار منطقه شش همچنین به نظارت بر نحوه فعالیت راسته های تجاری اشاره کرده و گفت: با توجه به حضور اصناف و کسبه در نقاط مختلف منطقه انتقال پسماند خشک این راسته ها اهمیت بسیار داشته تا شبکه آبهای سطحی آلوده نشود.

دهداری پور با بیان اینکه امکانات خدمات شهری و فوریت های نواحی بروز رسانی شده و به صورت مستمر کنترل می شود گفت: باید عملیات آبیاری و آبرسانی فضای سبز نیز طبق دستورالعمل های ابلاغی سازمان بوستان ها صورت گرفته و دقیق کنترل شود تا موردی از خزان برگ ها و تنش گرمایی مشاهده نشود.

دهداری پور با توجه به موقعیت مرکزی منطقه شش تاکید کرد: تمامی گشت ها و پیمانکاران باید به صورت مستمر گشت، کنترل و نظارت داشته تا موارد مربوط به نگهداشت به صورت دقیق انجام گردد.

در پایان این جلسه افشین خدامی، معاون خدمات شهری منطقه گزارش کاملی از وضعیت اجرای طرح ویژه لایروبی، نگهداشت شهر، آّبیاری درختان و سایر مسائل مربوطه ارائه داد.