به گزارش پارس نیوز، 

سمیرا کاشی درباره آخرین وضعیت پرونده فردی که چندی پیش در فضای محازی عنوان شد از کمک خلبانان شرکت هواپیمایی سپهران است و به خاطر افشاگری در خصوص ناایمن بودن هواپیما‌های این شرکت، دستگیر شده اظهار کرد: این فرد کمک‌خلبان کارآموز بود که چندی پیش به‌دلایل فنی و اخلاقی از سوی معلم خلبان خود مورد تأیید قرار نگرفت و شرکت سپهران با وی قطع همکاری کرد.

این وکیل دادگستری افزود: بعد از قطع رابطه، نامبرده مطالبی را بدون هیچ گونه مستندات و مدارک قانونی و فنی علیه شرکت هواپیمایی سپهران، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و به همین خاطر در دادسرای جرایم رایانه‌ای، طرح دعوا کردیم.

کاشی اضافه کرد: پس از طرح دعوا، پلیس فتا موضوع را بررسی کرد و متهم از سوی دادسرا احضار شد، اما این فرد نه تنها در دادسرا حاضر نشد بلکه به برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» رفت و مطالب خلاف واقعی را مبنی بر ترمز و لاستیک نداشتن هواپیما‌ها و برخی مسائل دیگر عنوان کرد.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی سپهران ادامه داد: نهایتاً طی روز‌های گذشته، برای این فرد از سوی شعبه دادیاری دادسرای جرایم رایانه‌ای به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده، اما هنوز تعیین شعبه نشده است.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی سپهران همچنین به شکایت این شرکت علیه رضا رشیدپور در دادسرای فرهنگ و رسانه اشاره کرد و گفت: این شکایت همچنان در شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی است و منجر به صدور قرار نشده است.