به گزارش پارس نیوز، ساعت 15:58 روز گذشته آتش‌سوزی چند خودرو در شهرری، خیابان غیوری، کوچه حیدرزاده توسط اهالی محل به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 14 و گروه نجات 17 به محل حادثه اعزام شدند.

توکل قاسم‌پور؛ رئیس ایستگاه 14 آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات شاهدان، یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلومی در وسط کوچه آتش گرفت و لحظاتی بعد شعله‌های آتش به دو خودروی دیگر شامل پژو 206 که در مجاور خودروی پراید و کنار کوچه پارک بودند، سرایت کرد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و با استفاده از چندین دستگاه خاموش‌کننده دستی و یک رشته لوله آبدهی به سرعت به مقابله با شعله‌های آتش این خودروها پرداختند.

رئیس ایستگاه 14 آتش‌نشانی با اعلام اینکه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از مهار شعله‌های آتش، ایمن‌سازی محل و ارائه توصیه‌های ایمنی به مالکان خودروها به کار خود خاتمه داده و با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان آتش‌نشانی ضمن حضور در صحنه حادثه، دلایل بروز آتش گرفتن خودروی پراید و میزان خسارات وارده به این سه وسیله‌نقلیه را تحت بررسی قرار دادند.