به گزارش پارس نیوز، 

حسن علینژاد، مامور انتظامی ماکو تشریح رویداد گفت: طی روز‌های گذشته بعداز وقت اداری دیدم پیامکی تحت عنوان واریزی مبلغ دویست میلیون تومان از بانک پاسارگاد شعبه ولیعصر تهران به حساب پاسارگادم آمده است.

وی ادامه داد:، چون بعداز وقت اداری و زمان تعطیلی بانک‌ها بود نتوانستم کاری انجام دهم، ولی صبح فردا به آشنایی که در شعبه خوی داشتم زنگ زدم و به واسطه وی تلفن شعبه و رئیس شعبه را گرفتم.

علینژاد اضافه کرد: طی تماس با آن‌ها ماجرا را توضیح دادم و شماره خودم را به فردی که اشتبا‌ها این مبلغ را به حساب من واریز کرده بود و کارمند یک شرکت بیمه بود دادم. با وی تماس گرفتم و اطلاع دادم تا اینکه به علت نبود بانک پاسارگاد در ماکو به خوی رفته و مبلغ را برگرداندم.

این فرد نیک اندیش خاطرنشان کرد: موقعیت شغلی ما به گونه‌ای است که مردم اعتماد خاصی به نیرو‌های راهنمایی و رانندگی دارند و در صورت پیدا کردن مدارک خاص از خیابان و کوچه‌ها به ما تحویل می‌دهند و ما نیز به صاحبانشان برمی‌گردانیم، ولی این رویداد برای من یک امر کاملا غیر منتظره بود که حول قوه الهی به خوبی و خوشی به سرانجام رساندیم.

 این مامور وظیفه شناس مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پول را به حساب صاحبش بازگرداند و در قبال آن یک ریالی نیز تحت عنوان تشویقی و پاداش دریافت نکرد.