به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سردار رضا محمدی یگانه دراین باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان با همکاری دیگر یگان های انتظامی سطح استان در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در دو ماهه اول امسال ۱۶۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق موادمخدر را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: مأموران همچنین در این مدت ضمن شناسایی و انهدام ۵۰ باند کوچک و بزرگ موادمخدر و به هلاکت رساندن دو تن از سوداگران مرگ و دستگیری ۸۲۷ تن از عوامل تهیه، توزیع و حمل موادمخدر۱۶ تن و ۲۵۳ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مجموع موادمخدر مکشوفه را ۱۲ تن و ۸۸ کیلوگرم تریاک، چهار تن و ۹۹ کیلوگرم حشیش، ۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین، ۲۰۰ گرم کراک، ۵۳۰ گرم شیشه و ۱۴ کیلو و ۷۲۸ گرم سایر مواد عنوان کرد و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کشفیات موادمخدر در سطح استان ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به خطرناک بودن موادمخدر سنتی و صنعتی، گفت: دشمنان قصد دارند با واردکردن موادمخدر به کشور، قشر آینده ساز ما را تخریب کنند که در این زمینه نیروی انتظامی مصمم و با تمام توان نقشه های شوم آنان را خنثی و در این راه تا نابودی کامل آنان طرح های خود را به اجرای خواهد گذاشت.

محمدی یگانه اعتیاد و تزریق مرگ در شریان های جامعه را موجب از بین رفتن ثروت های ملی یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از اعتیاد جوانان، ضروری است والدین و خانواده ها ضمن نظارت غیرمحسوس بر ارتباطات فرزندان خود، ارتباط صمیمی با فرزندانشان داشته و مشکلات روحی و روانی آنان را با مشاور در میان بگذارند.