به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ کیانوش عزیزی دراین‌باره گفت: نیمه شب گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان خانورزاده بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی مشخصات پلاک آن را از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ استعلام کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که خودرو مسروقه است گفت: مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از همین محدوده به سرقت رفته است که در پی آن ماموران به تعقیب راننده پرداخته و به او دستور توقف دادند.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم با بیان اینکه راننده خودرو، علیرغم شنیدن دستور پلیس سعی کرد با رفتن به کوچه پس کوچه‌های فرعی این محدوده از دست پلیس فرار کند، اظهارکرد:، اما سرانجام ناکام مانده و پس از آنکه در یکی از کوچه‌های تنگ گیر افتاد سعی کرد با پای پیاده از محل فرارکند که ماموران با شلیک تیر هوایی سارق را مجبور به تسلیم کرده و او را به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به سرقت خودرو اعتراف کرد و سرانجام پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.