به گزارش پارس نیوز، سرهنگ میررضا بهرامی رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دستگیری زنی که در شلوغی‌های حرم اقدام به سرقت از زائران می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ بهرامی در رابطه با جزئیات این خبر گفت: روز گذشته(یکشنبه) ماموران گشت کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که در محدوده اطراف حرم مطهر متوجه زنی شدند که در حال سرقت از کیف یکی از شهروندان بود.

زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قربانی سارق زن + عکس

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این زن در ساعات شلوغ حرم و با سوء استفاده از شلوغی به وسیله یک کاتر به پاره کردن کیف زنان زائر اقدام کرده و محتویات گرانبهای داخل کیف‌ها را سرقت می‌کرد.

رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در تحقیقات بعدی از این زن و همچنین بازرسی از کیفی که همراه وی بود، تعداد ۱۵ دستگاه تلفن همراه از او کشف شد که بنا به اعترافات متهم، این تلفن‌های همراه را در ساعات شلوغی حرم از محل‌های شارژ رایگان گوشی برداشته و متواری شده است.

زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قربانی سارق زن + عکس

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه متهم ۳۷ ساله، معتاد و دارای سابقه سرقت است، گفت: این زن اعتراف کرد که اکثر سرقت‌ها را به تنهایی انجام داده و در برخی موارد نیز برادر شوهرش با او همکاری کرده است که در حال حاضر اقدامات ماموران برای دستگیری برادر شوهر این زن در حال انجام است.

وی در پایان گفت: تاکنون 6 نفر از شاکیان این زن شناسایی و به کلانتری دعوت شدند، سارق برای بررسی و رسیدگی به پرونده هایش روانه دادسرا شد.