به گزارش پارس نیوز، خواستگار عصبانی وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید پس از ربودنش او را با چاقو مجروح کرد.

رسیدگی به این پرونده از شهریور سال ۹۵ همزمان با انتقال یک زن که با ضربات متعدد چاقو زخمی شده بود به یکی از بیمارستان‌های تهران کلید خورد.

مرد جوانی که او را در حوالی عبدل‌آباد دیده بود بلافاصله زن را بهبیمارستان منتقل کرد.

لیلا 35ساله که بشدت زخمی شده بود با تلاش کادر پزشکی از مرگ نجات یافت.این زن پس از درمان به اداره پلیس آگاهی مراجعه کرد و به‌ طرح شکایت پرداخت.

او به افسر پرونده گفت: چند سالی بود که از همسرم جدا شده بودم و با دخترم زندگی می‌کردم. تا اینکه یک سال پیش به‌عنوان مسافر سوار خودرویی شدم که راننده‌اش فردی به‌نام میثم بود او مدتی بعد به من اظهار علاقه کرد که وقتی موضوع ازدواج را پیش کشید با مخالفت برادرم روبه‌رو شدم برای همین از میثم خواستم مدتی به من فرصت دهد تا برادرم را راضی کنم.این موضوع ادامه داشت تا اینکه یک روز که برای خرید به بازار عبدل‌آباد رفته بودم، او سراغم آمد و وقتی دوباره موضوع ازدواج را پیش کشید با هم بحثمان شد ، ناگهان میثم با چاقویی که در خودرو داشت به جانم افتاد و مرا بشدت زخمی کرد و کمی آن طرف‌تر مرا به خیابان انداخت و گریخت.

او ادعا می‌کرد من قصد ازدواج با او را ندارم و می‌خواهم سرکیسه‌اش کنم درحالی که چنین موضوعی اصلاً صحت نداشت.

به‌خاطر زخم‌هایی که میثم برمن وارد کرد، من بشدت از ناحیه معده و روده آسیب دیدم و یکی از کلیه هایم را از دست داده‌ام. حتی دیگر امکان بارداری نیز ندارم و آسیب‌دیدگی‌های کمر و گردنم زندگی‌ام را مختل کرده است.

با شکایت این زن میثم بازداشت شد و او در شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

متهم در این جلسه اتهام آدم‌ربایی را رد کرد، او همچنین دیگر اتهامش را که شروع به قتل زن جوان بود هم منکر شد.میثم در اظهاراتش ادعا کرد: این زن با میل خودش سوار ماشین شد تا با هم برای خرید به عبدل‌آباد برویم.

او با بدقولی‌هایش اعصابم را به هم ریخته بود.لیلا در مدتی که باهم آشنا شده بودیم.... بارها به بهانه‌های مختلف از من پول گرفته بود اما هر بار که حرف ازدواج را پیش می‌کشیدم بهانه‌ای می‌آورد تا از من پول بگیرد؛ او داشت از من اخاذی می‌کرد به همین خاطر عصبانی شدم و درحالی که خون جلوی چشمانم را گرفته بود با چاقوی آشپزخانه‌ای که در ماشین داشتم چند ضربه به او زدم.

قضات پس از پایان جلسه وارد شور شدند و میثم را به‌خاطر جراحات وارد شده به زن جوان و شروع به قتل به پرداخت یک چهارم دیه کامل و 5 سال زندان محکوم کردند اما وی از اتهام آدم ربایی تبرئه شد.اما این حکم در دیوان عالی کشور مهر تأیید نخورد.بنابراین میثم بار دیگر باید برای رسیدگی به اتهاماتش در شعبه یازدهم دادگاه کیفری محاکمه شود.